სწავლების ფორმატი
ყველა მოდული ხორციელდება პირისპირ. ტრენერის მიერ მასალის მიწოდებისათვის გამოყენებულ იქნება სხვადასხვა საშუალება – ინტერაქტიული პრეზენტაცია თვალისჩინო მასალით, წასაკითხი მასალა, მულტიმედია მასალა, თუ სხვა. ამასთან ერთად სასწავლო დროის ორ მესამედზე მეტი დაეთმობა სხვადასხვა ჯგუფურ და ინდივიდუალური სავარჯიშოებს, სასწავლო მაგალითების გარჩევას, პრაქტიკული სიტუაციების მოდელირება-სიმულაციას, თამაშებს, თვით-რეფლექსიასა და ტრენერის უკუკავშირს.
ყოველი მოდულის (ჯამში 5) დასრულების შემდეგ მოხდება მონაწილეთა შეფასება. აქსელერაციის პროგრამაში მონაწილეობის გაგრძელებისათვის, აუცილებელია სასწავლო კურსის მინიმუმ 80%-ის მაინც წარმატებით დასრულება.
მოდული „სოციალური მეწარმეობა და სამეწარმეო სტრატეგია“
მოდულის მიზანია მონაწილეები დაეუფლონ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს, რომლებიც დაეხმარება მათ განსაზღვრონ სოციალური საწარმოს პოზიცია ბაზარზე და შეიმუშაონ ბიზნეს-მოდელი.
მოდული აერთიანებს სასწავლო საკითხებს, რომლებიც უკავშირდება სოციალურ მეწარმეობას, სამიზნე მომხმარებლის შესწავლასა და ბაზრის შეფასებას, პროდუქტს და მის განვითარებას, საფასო პოლიტიკასა და შემოსავლის გენერაციის მექანიზმებს, კონკურენტული კონიუნქტურის ანალიზს.
მოდულის ხანგრძლივობა 2 დღე.
მოდული „საოპერაციო საქმიანობის მართვა“
მოდულის მიზანია მონაწილეები დაეუფლონ ცოდნასა და უნარ ჩვევებს, რომლებიც დაეხმარება მათ საოპერაციო საქმიანობის – წარმოების და /ან მომსახურების – მართვაში.
მოდული აერთიანებს ისეთ საკითხებს როგორიცაა, საოპერაციო პროცესის ორგანიზება და განლაგება, საწარმოო სიმძლავრის დაგეგმვა, მომარაგება, ადამიანური რესურსები, ხარისხის მართვა.
მოდულის ხანგრძლივობა 2 დღე.
მოდული „მარკეტინგი და მარკეტინგული კომუნიკაცია“
მოდულის მიზანია მონაწილეები დაეუფლონ ცოდნასა და უნარ ჩვევებს, რომლებიც დაეხმარება მათ მარკეტინგული კომუნიკაციის წარმოებასა და გაყიდვების ორგანიზებაში.
მოდული აერთიანებს ისეთ საკითხებს, როგორიცაა სოციალური საწარმოს პოზიციონირება და ბრენდის ფორმირება, მარკეტინგული კომუნიკაციის შინაარსის, საშუალებებისა და არხებისა განსაზღვრა, განსაკუთრებული ფოკუსით სოციალურ მედიასა და მარკეტინგის ეგრეთწოდებულ არატრადიციულ საშუალებებზე, პირდაპირი მარკეტინგი, გაყიდვების ორგანიზება.
მოდულის ხანგრძლივობა 2 დღე.
მოდული „ფინანსური მართვა“
მოდულის მიზანია მონაწილეები დაეუფლონ სოციალური საწარმოს ფინანსური მართვის საფუძვლებს, რაც დაეხმარება მათ ფინანსური საქმიანობის დაგეგმვის, აღრიცხვის და შეფასების საქმეში.
მოდული აერთიანებს ისეთ საკითხებს როგორიცაა ძირითადი ფინანსური ცნებები, სოციალური საწარმოს ბიუჯეტის შედგენის საბაზო პრინციპები, ბუღალტრული აღრიცხვისა და ანგარიშგების საფუძვლები, სოციალური საწარმოს საქმიანობის ფინანსური შედეგებისა და სოციალური ინვესტიციის შეფასების მარტივი საშუალებები.
მოდულის ხანგრძლივობა 1 დღე.
მოდული „სოციალური საწარმოს ბიზნეს-მოდელი“
მოდულის წარმოადგენს შემაჯამებელ შეხვედრას, სადაც მონაწილეები მიღებული ცოდნის გამოყენებით ეცდებიან შეიმუშაონ თავიანთი სოციალური საწარმოს ბიზნეს-მოდელის პირველი სამუშაო ვერსია. ტრენერი ამ მოდულში გამოდის შემოქმედებითი პროცესის მოდერატორად.
მოდულის ხანგრძლივობა 1 დღე.
აქსელერაციის პროგრამა შემდეგი ეტაპებისგან შედგება:
1. თემატური მოკლევადიანი ტრენინგები (მაისი – ივნისი, 2024)
2. მონაწილის მიერ წარმოდგენილი სოციალური ინოვაციების იდეის ბიზნეს მოდელის დამუშავება და პროცესში საკონსულტაციო დახმარება (სექტემბერი, 2024)
3. სოციალური ინოვაციის იდეის ბიზნეს მოდელის ფიჩინგი (ოქტომბერი-ნოემბერი, 2024)
4. ფიჩინგის შემდეგ შერჩეული იდეების მხარდაჭერა შეიმუშავონ იდეის დანერგვის პროექტის ბიზნეს გეგმები (ნოემბერი-დეკემბერი,2024)
5. ჟიურის მიერ 5 საუკეთესო იდეის გამოვლენა და ფინანსური მხარდაჭერა (დეკემბერი, 2024)
6. დაფინანსებული პროექტების წამოწყება და განხორციელება (2025)
იხილეთ და ჩამოტვირთეთ აქსელერატორის კალენდარი